Reklamationer

Reklamationsret

Alle henvendelser vedrørende reklamationer, reparationer og reservedele, bedes sendes til reklamation@bongout.dk. Du kan forvente et svar på din henvendelse inden for to hverdage.

 

Vedlæg venligst reparationskort ved indsendelse af reklamation/reparation. Formularen finder du her.

Skader opstået på grund af forkert brug eller behandling er ikke omfattet af garantien. Garantien dækker heller ikke transportskader på kufferter og tasker opstået under f.eks. fly- eller bustransport. Sådanne skader skal dækkes af tranportørens forsikring (flyselskab, busselskab, rejsearrangør…) Derudover dækker garantien heller ikke, hvis man på grund af glemt kode på kufferter, har brudt låsen op og skal have påsat en ny.

Af denne grund tilråder Bon Goût, at man efterser sin bagage grundigt ved modtagelsen fra transportøren. Hvis deres bagage er beskadiget, skal De straks indgive krav mod transportøren, så De kan modtage passende kompensation. Bon Goût anbefaler, at De altid tjekker din bagage, inden De forlader lufthavnen.